tirsdag 30. august 2011

Triks og moro

Fikk med meg fotografen (Frode) ut på grusbanen i parken i går. Ble noen bilder av jeg og Pax som gjør ting vi ikke kan. Vi trener jo litt triks og "lydighet" for moro skyld. Pax elsker å gå slalåm og åttetall mellom beina mine. Begge triksene har jeg shapet inn.

Han var veldig flink til å holde fokus på meg og ikke bry seg om folk som gikk forbi på stiene. Han kikket litt, men ble fort med meg igjen. Heldigvis kom det ingen hunder, da hadde det nok vært litt verre.

Først litt fri ved fot. Vi trener ikke med tanke på LP konkuranser, så se bort i fra presisjon og førerfeil, hihi.
Se! En fotograf!

Er du med?

Let's go!


Godbit nå??

Så litt slalåm
Så øra flagrer!




Så flink jeg var! Woho!


Pen er'n i hvert fall!


Litt åttetall


Godbiten!!

Og herjing og tullball. Viktig å leke.



De gærne har det godt!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar