lørdag 21. april 2012

Pax har blitt 2 år!

NOE har skjedd med bloggen min! Alle bildene er borte! Tydeligvis har den nye androidtelefonen synkronisert seg med Google-kontoen min, der bildene i denne bloggen er lagret (at de var lagret der var ikke jeg klar over). Alle bildene fra bloggen (og det er mange!) dukket plutselig opp på mobilen min uten at jeg forsto hvorfor. Jeg sletta bildene derfra, og da ble de tydeligvis sletta fra Google-kontoen også, og dermed fra bloggen. IKKE gøy... grmf..

Vel og bra at alt skal være så forbaska connected, men de som sitter og bestemmer alt dette kan jo i hvert fall fortelle oss vanlige dødelige åssen alt henger sammen.

Sånn, det var det.

Over på noe mye koseligere, Pax har hatt bursdag! Nærmere bestemt i går. Lillegutt har blitt 2 år!


Vi feira dagen med en flott tur i nydelig vårvær. Kameraet var med så det ble en liten photoshoot av bursdagsgutten.

Tenk at lille valpen har blitt voksen. Vel, i kroppen i hvert fall, ikke i hodet helt enda ;) 
Det har vært to flotte år med verdens beste Pax så langt, og jeg gleder meg til mange flere framover!

Full fart!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar