torsdag 6. mai 2010

16 dager gamle

Nå har valpene blitt 16 dager gamle. De vokser og gror. Har fått en ny ladning med bilder, her er et par av dem, resten ligger i galleriet på hjemmesiden. På bildene er de to uker gamle. Søte små nurkene. Gleder meg til de åpner øynene, det er ikke så lenge til nå. Blir morsomt når de begynner å gå og leke med hverandre og vise litt ulike personligheter :)

På navnefronten er det fortsatt usikkert. Har en lang liste, men klarer ikke å bestemme meg. Akkurat nå er det ett jeg liker litt mer enn de andre. Problemet er at hvis jeg tenker for mye på det "bruker jeg det opp" og blir lei av det. Det som har skjedd med alle de andre jeg har kunnet tenkt meg så langt. Kjempeteit egentlig. Uansett så må jeg nok treffe valpen selv før jeg bestemmer meg helt. Så det kan nok hende jeg ombestemmer meg den dagen vi er der å henter ham ;p


Bilder: Kennel Noticeable

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar