lørdag 1. mai 2010

Velkommen til bloggen min

Hei. Jeg heter Kristina og dette er mitt første blogginnlegg. Om noen uker henter jeg hjem en nydelig liten pinscervalp fra Kennel Noticeable i Sverige. Denne bloggen kommer til å handle mest om ham og det vi finner på sammen. Han kommer ikke til å hete Lillegutt, men fram til jeg finner et ordentlig navn til ham fungerer det bedre enn å kalle ham for "valpen".

Det er flere år siden jeg bestemte meg for å skaffe hund, men først nå passer det med bosituasjon, økonomi, utdanning og slike ting som livet ellers består av. Ventetiden har jeg brukt til å bestemme meg for rase, finne oppdretter, lese mange nyttige ting det kan være greit å vite før hunden kommer i hus, planlegge, spare penger og glede meg masse!
Og den 20. juni kommer vidunderet hjem :D



Bilde: Kennel Noticeable

1 kommentar:

  1. hej,

    malin här som kommer ha en av "lillegutts" bröder. visst är det oändligt lång tid innan vi får hämta dom? alldeles för länge :)
    vad roligt att du också har en blogg föresten, så kul att kunna följa kullsyskonens alla bravader.

    ha det toppen!

    SvarSlett