søndag 18. september 2011

Høsttur langs elva

I dag la jeg turen langs elva. Veldig lav vannstand for tida så det var masse plass å springe på langs vannet.Været var helt nydelig. Ca 10 grader og knallsol. Vi koste oss skikkelig begge to.


Pax har i hvert fall ikke fått vannskrekk etter at han ramla i dammen for ei uke siden. Han svømmer ikke (like greit for det er strøm i elva) men vasser uti både for å drikke og for å redde pinner jeg slenger uti.




Gjorde det vanlige godbitsøket litt mer utfordrende, han måtte lete under vann. Ikke noe problem det, bortsett fra at han fikk vann i nesa.

Godbitsøk under vann


Vann i nesa!

Han blir visst litt oppgitt over at jeg ikke klarer å passe bedre på pinnene mine ;p Han må jo redde dem stadig vekk.

Pax to the rescue!



Det er nesten aldri noen andre som går her, så tok sjangsen på å ta av langlina ei stund.
Han er faktisk flinkere til å holde seg i nærheten når lina ikke er på. Eller kanskje det er jeg som er mer nøye med å belønne at han holder seg rundt meg når jeg ikke kan tråkke på lina hvis noen skulle dukke opp :p Åkke som, flink var han :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar