mandag 2. januar 2012

Nytt år

Oioi, første blogginnlegg i 2012. Nyttårsaften er vel overstått, og det gikk uten problemer for firfotingen i familien. Jeg og Pax var hos mine foreldre og feiret sammen med familien der. Pax ble litt skremt av de verste smellene i fjor, så jeg var jo litt spent på hvordan han ville takle det i år.

Ble ingen bilder fra nyttårsaften, så slenger med et par fra julaften. Pax med giraffen sin.

Men lillegutt brydde seg ikke om smellene, hverken når vi var inne eller på lufteturene i hagen. Han vekslet mellom å sove og å tygge på beinet sitt mens det sto på som verst rundt midnatt. Han lot seg ikke merke med hverken lyder eller lysglimt. Flinke gutten :D
Det eneste han reagerte på var tre voldsomme drønn rett utenfor huset. Slike smell som vi kjente i kroppen, ikke bare hørte. Det var slike smell han reagerte på i fjor også, men da var det mange flere etter hverandre. Denne gangen var det bare tre smell, han kikket vaktsomt mot lyden, men da det ikke ble noe mer la han seg ned igjen. Og det var det. Jeg er fornøyd med den reaksjonen, spesielt siden han er skuddberørt (fikk 5 på skuddmomentet på MH).

Sånn lå han for det meste mens det smallt i raketter

For noen dager siden prøvde vi ut en turvei vi ikke har gått før. Den var helt super, ingen skiløpere, faktisk ikke folk i det hele tatt. Pax fikk løpe løs (med langline) og storkoste seg. Kan tenke meg det er enda bedre å gå der når det er barmark. Blir nok mange flere turer der etter hvert.

Vi trente en del innkalling og "vent", noe han var kjempeflink på, enda jeg "bare" hadde Frolic som belønning. Det er jo litt opp og ned med denne innkallinga, men det kommer seg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar