søndag 23. mai 2010

Venting og eksamen

Nå er valpene snart fem uker gamle. Det betyr at det nå i helga er fire uker til vi drar til Karlstad for å hente en av dem hit :) Ventetida går både sakte og fort. Halve tiden etter valping har nå gått :O Og jeg gleder meg vilt!


Samtidig har jeg jo nok å gjøre mens jeg venter :p Vi har nå kjøpt ei barnegrind på Ikea som vi skal ha mellom gangen og kjøkkenet. Så kan småen være i gangen når han etter hvert skal lære å være hjemme alene. Større plass enn i et bur, samtidig som han ikke kan skade seg på ledninger, utforske søppelbøtta og slikt. Om han tygger litt på hjørner og sånt i gangen er ikke krise, skal pusse opp der uansett.

Jeg har også diverse eksamener å sysle med. Er ferdig med en muntligeksamen. Snart skal jeg levere en hjemmeeksamen,og så er det en siste muntligeksamen igjen. Og SÅ skal vi til Sverige og hente tidenes beste eksamensgave til meg selv :D

                                                                                                                               Valpebilder: Kennel Noticeable 












Eksamensjobbing...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar