tirsdag 4. januar 2011

Litt planer

Samlet opp litt mot igjen og meldte oss på valpeshowet på Ler 15. - 16. januar. Det forrige valpeshowet gikk jo i vasken pga biltrøbbel. Nå er bilen på verksted igjen etter at jeg kræsja den rett før jul, så får håpe vi får den tilbake i tide. De sa det ikke skulle ta mer enn ei uke så får håpe det stemmer.

Det blir jo det siste valpeshowet før gutten er junior! (Det er det han blir? Jeg er litt usikker på kategoriene i utsillingsverdenen ;p) Han blir jo 9 måneder bare noen dager senere. Tida går så innmari fort.



I tillegg har jeg meldt oss på kurs i hverdagslydighet hos Sportshunder. Første kurskveld er 17. januar og fortsetter seks kvelder til framover. Det gleder jeg meg til. Blir morsomt å få litt organisert trening. Hvis lommeboka tillater skal det nok bli flere kurs framover også.

2 kommentarer:

  1. Ja visst är det kul när träningarna börjar igen. Vi ser fram emot introduktion till lydnadsklass 1 nästa vecka, ska bli så kul. Ja men precis. När de är 9 månader ställer de upp i juniorklass, och då är resultaten officiella och de har chans på certen ;) Håller alla tummar för killen på hans sista utställnings som valp. Lycka till
    Malin och Pixel

    SvarSlett
  2. Ønsker dere masse lykke til på valpeshowet 15-16!! Vi venter i spenning på både kritikk og resulater - alltid like spennende :D Blir moro når "barna" intrer voksenringen for første gang også- gleder oss til det!

    Klemmer fra trekløveret

    SvarSlett