torsdag 28. oktober 2010

Alenetreningen går framover

Jeg er så fornøyd med framgangen i alenetreningen! Pax er på soverommet når han er alene. Vi har sperret av halve rommet slik at han ikke kommer opp i senga. Kompostgrinder er genialt! Han har sin egen seng og en leke. Jeg setter også på varmeovnen. Han elsker å ligge foran vedovnen og nyte varmen, så jeg tenkte det kunne være lurt. Og det ser ut til å være populært.

Vi har fått trent alt for sjelden egentlig, så jeg har økt tiden sakte. Han har egentlig aldri hatt noe problem med å være alene, nesten ikke noe piping når jeg har gått ut. Når han skjønner at han skal være alene, legger han seg i senga si. Tygger kanskje litt på leka si, og så sover han for det meste. Virker som han synes det er litt greit å få ligge helt i fred og ro og slappe av på "eget" rom. Nå er vi oppe i en og en halv time :) Tror ikke det blir noe problem å øke videre framover, men jeg fortsetter å ta det rolig. Det haster ikke. Flinke gutten min :)

I sola på kjøkkenet

1 kommentar:

  1. duktiga pax :)

    ja trots allt så har det gått bra med pixel också. han har varit hemma tre timmar som längst, men då har han ciarán hos sig så helt själv är han inte. det bästa är att jag pluggar hemma nu så jag är hemma hela dagarna. men då gäller det att planera in lite ensamhetstimmar ibland :)

    ha det gott.

    SvarSlett