torsdag 24. juni 2010

Besøk

En ting jeg glemte å skrive om i forrige blogg var den første natta hjemme. Jeg lå på madrassen på gulvet på soverommet, med senga til Pax ved siden av. Regnet med at han kom til å ville sove sammen med meg på madrassen. Men nei, lille valpen la seg i senga si og sov der helt til det var "morgen" kl halv seks. Så neste natt lå jeg i senga mi, med Pax i senga si i en valpebinge ved siden av. Og det gikk helt supert. Han sto ikke opp før halv åtte, og det var jeg veldig fornøyd med :) Halv seks er litt i tidligste laget for meg, hehe. Og sånn har det fortsatt. Han sover (og våkner litt innimellom men er stille) fra ca midnatt til halv sju-halv åtte.


Vi har tatt det ganske med ro fram til nå, slik at Pax skal bli kjent med oss og trygg på leiligheten og hagen. Men i går hadde vi besøk av moren til Frode og hennes samboer. Det gikk kjempefint. Frode hadde bedt dem overse Pax i starten og det gjorde de helt supert. Pax var litt avventende først, men ikke redd. Og det tok ikke lang tid før besøket var stor stas. Når han fikk en ball av dem i tillegg var alt bare gøy, han satt på fang og vasket ører :)

Vi satte oss ned og drakk kaffe, og Pax la seg i senga si og tygde på en leke. Hadde ikke forventet at han skulle være så rolig. Flinkeste lille gutten :)
De var her i et par timer, og to minutter etter de var ute av døra lå Pax i fanget mitt og sov. Han sov i to timer, blir trøtt av å ha besøk.

Nå håper vi bare på litt varmere vær, slik at vi kan være mer ute.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar