tirsdag 17. januar 2012

Meldt på kurs

ENDELIG har jeg fått meldt oss på kurs igjen! Lenge siden sist. 26. januar er første kvelden på kurset i rallylydighet. Gleder meg :D
Det er Sportshunder som har kurset, og det holdes i ridehus på Skjetlein vgs. Blir godt å ha ly for det verste været, det er ganske håpløst å trene utendørs med min lille frysepinnegutt på et relativt vindutsatt sted i januar/februar. Om det blir noen konkurranser etter hvert tør jeg ikke si, først må vi se om dette er noe for oss. Målet er først og fremst å ha det morsomt og gi Pax (og meg) noe å bruke de små grå på.




I mellomtiden har Pax blitt (nesten) 21 måneder gammel. Tenk at lille valpen min snart er voksen. Jaja, er nå en stund igjen enda. Og ordentlig voksen blir han nok aldri ;)

Noticeable Man In The Mirror 21 mnd gammel








1 kommentar:

  1. Rally er moorooo, da har dere noe å glede dere til ;D Fine bilder av gutten din :)

    SvarSlett