onsdag 14. juli 2010

Ny sele

(To blogger på én dag?? Makan..)
I dag kom den nye sela til Pax i posten. Den er litt stor, men kan absolutt brukes. Og er det en ting som er sikkert, så er det at valpetassen kommer til å vokse i tida framover ;p

Sela er ei y-sele fra Norsk Hundeutstyr, foret med cellegummi. Er kjempefornøyd med passformen, og den ser ut til å være i god kvalitet. Ikke alt for dyr heller, og det er jo en stor fordel så lenge han vokser.

Pax var ikke helt overbevist med det samme. Kan jeg bevege meg i denne her?? Men det gikk seg fort til da vi kom oss ut i hagen :)

Han så plutselig mye større ut når han fikk på seg en "ordentlig" sele, hehe. Han begynner forresten å bli tung å bære opp og ned trappene nå. Han veier nå 8 kg. Jeg har i hvert fall funnet ut at hvis jeg noen gang skal skaffe en større hund, skal jeg bo i første etasje med hage ;p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar