lørdag 2. juli 2011

Bilder fra morgentur i dag


Tok med  kameraet på tur i morrest. Morsomt å ta litt bilder her i nabolaget også. Ruslet oppover gangstien og inn langs rekkehusene.




Gikk rundt haugen og kom ned ved den store parkeringsplassen. Krysset den og passerte mellom høyblokkene. Ble litt posering på gutten igjen ved en mur.




Satte oss på en benk for å slappe av litt. Pax har blitt mye bedre på å være stille og rolig når vi tar slike pauser på tur, men vi må fortsatt trene på det nesten hver dag. Nå er han stort sett rolig, sitter mellom beina mine eller snuser litt rundt. Litt piping av og til, men mye bedre enn før når jeg knapt kunne stoppe for å plukke opp etter han uten at han begynte å pipe. Så det går framover.

Noen åpnet et vindu oppe i etasjene et sted

Skal vi sitte her lenge eller?

Etter ca et kvarter gikk vi videre. Krysset gangstien og gikk ut på plena ved kunstgressbanen. Prøvde meg på noen spontane ståbilder av gutten, men det var ikke så lett å få til alene.



Fine gutten min!


Fortsatte inn bak lavblokkene. Der er det et stort åpent område med gressplen, som går helt bort til vår egen blokk, hvor Pax fikk løpe løs. Han er ganske flink til å komme på innkalling og holde seg i nærheten for tida, så da kan han få litt ekstra frihet. Det er nesten aldri noen andre som går her uansett, og jeg har god oversikt om det skulle dukke opp noen likevel.





Fant noe (sikkert noe ekkelt) å rulle seg i

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar