fredag 18. februar 2011

Hverdagsglimt og nytt halsbånd

Det er fortsatt vinter, men et lite vårtegn har dukket opp. Sola kommer nemlig inn på kjøkkenet igjen! Og det liker Pax.

Koser seg i sola
Var på Biltema og fant en sånn ball med snor. Kostet den nette sum av 15 kr. Så en nesten prikk lik på dyrebutikken til 85 kr.. Snora må jeg fjerne uansett for Pax spiser den opp, dumme hunden. Men ballen er jo hul og passer kjempefint til å gjemme gobiter inni, så får Pax jobbe med å få dem ut. Stas :)


I dag skulle jeg på dyrebutikken å plukke opp en ny flaske med fiskeolje. Tok med Pax inn for å trene litt kontakt og sånt. Da måtte vi jo prøve noen halsbånd, og vips hadde Pax fått et nytt. Tilbud er fint :)

Lær, 2,5 cm bredt

Halvstrup


Det er så glatt ute for tida, så jeg tør ikke ta med kameraet ut. Derfor har jeg ikke bilder fra turen med Therese og Ekko, eller turen med Stine og Fredrik (Fredrik er en hund). Men fine turer var det. Håper vi får til flere :)
Ekko er en tervueren på drøye 2 år, og Fredrik er en landseer på ca 20 mnd. Flotte hunder begge to. Fredrik og Pax fikk leke litt og det var stor stas. Fredrik er over 80 cm høy og veier 50 kg (mot Pax' 50 cm og 15 kg), men til tross før størelesforskjellen leker de veldig likt. Begge elsker å løpe og leke sisten.

Nå vil jeg ha vår! Barmark, plussgrader og sol! Litt vårfarge på bloggen kan jeg få i alle fall :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar